Spremljevalci

četrtek, 20. marec 2014

Prvi pomladni dan

Pa smo ga dočakali...prvi pomladni dan. Končno, končno. Že kakšen teden mi sonček onemogoča ustvarjanje, saj popoldneve preživim zunaj za hišo ob potočku, kjer se malo lovim z mojim kosmatinčkom. Tole je moj čivavek Mufi, ki mi polepša vsak sleherni dan :)

It's finally here...first day of spring :)  I can't craft beacuse of all this sunshine. I spent my afternoons outside near the creek with my chihuahua Mufi. 


No, vseeno se je nekako našel čas za ''nujno'' zlo. Klicala me je prijateljica, če bi ji lahko izdelala čestitko za njeno mami, ki je bila tudi moja profesorica glasbe. Prosila je naj bo v povezavi z glasbo pa kakšna nota kje...nastalo pa je tole. Upam da ji bo všeč.

But somehow I found time to made this ''music'' card for my ex music teacher. Her doughter (who is my good friend ) called me and asked me to make some card with piano and some notes. I hope she will like it.



Prijavljam na naslednje izzive:
CRAFTalnica: izziv 104 cvetje

7 komentarjev:

  1. Wau, ta klavir voščilnica je pa zelo lepa.
    Zagotovo ji bo všeč.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim, da je ta tvoja izvedba klavirja ena najlepših, kar sem jih videla ;) čudovito ;))

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita, zares lepo si naredila tole klavirsko čestitko.
    Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici; Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako simpatičen štirinošček
    in zelo lepa voščilnica
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. sladak peso i predivna čestitka!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 104. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši