Spremljevalci

petek, 28. november 2014

Še en blog hop

Tole je u bistvu odziv na povabilo...
Tamara me je povabila, naj sodelujem na blog hopu tudi pri njej in sem rekla: zakaj pa ne? ...Se vsedla za mojo ustvarjalno mizo in začela ustvarjati. 

Nastalo pa je tole:


Najprej sem vzela kvadratno osnovo in jo malo okrasila s pomočjo štampiljke z besedilom, ki sem ga odtisnila z distress vintage photo blazinico. Potem se vzela stencil šablonico in 3 distressove blazinice v rjavih odtenkih,ter naredila vzorček satja.
Izrezala sem svetleči kozarček s pentljo, ter krog na katerega sem odtisnila lepo misel iz seta štampiljk.
Na rob sem dodala sem še malo senčke, ter nalepila dva metuljčka (ne morem brez metuljev :) ).
V kot sem dodala še dve rožici, ker sem imela občutek da nekaj manjka.

Tako, pa je končana :) 
Sklepna misel pa : ...Mislim da nujno potrebujem še kakšno stencil šablonico, saj so ozadja z njimi hitro narejena in čudovito popestrijo voščilnice.


3 komentarji:

  1. Doris voščilnica je naravnost čudovita. In ja imaš prav :) Stencil šablonice so ena izmed boljših pogruntavščin :) Hvala ker se igraš z nami na našem Mavelu blog hopu. Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
  2. Wauuu prekrasna je,
    čudovite barve si izbrala
    hvala ker si se odzvala vabilu
    veliko sreče pri žrebu
    lep konec tedna ti želim
    Tamara

    OdgovoriIzbriši